torstai 1. toukokuuta 2014

Elämä on minulle velkaa.

Elämä on minulle velkaa. Minä olen kärsinyt. Minä olen kokenut tuskia. Minua on kohdeltu väärin. Minua on kohdeltu kaltoin. Olen nähnyt asioita, joita kenenkään ei koskaan tarvitsisi. Elämä on minulle velkaa.

Minä. Minä saan kohdella muita kuten haluan. Minä. Minä haluan saada sen kaiken, mitä maailma voi minulle antaa. Elämä on minulle velkaa.

Kuinka sinä uskallat loukata minua näin? Kuinka sinä uskallat epäillä minua? Minä olen oikeassa. Minut on oikeutettu. Olen nähnyt liikaa. Olen kokenut liikaa. Minä tiedän. Olen oikeassa. Elämä on minulle velkaa.

Minulla on oikeus rangaista. Minulla on oikeus ojentaa sinua. Minulla on oikeus sanoa sinulle miten asiat on. Minulla on oikeus. Minut on oikeutettu. Mistä sinä mitään tietäisit? Minut on maailma laittanut kokemaan sen kaiken, mitä kenenkään ei kuuluisi. Elämä on minulle velkaa.

Sinun kuuluu hoitaa minua. Sinun kuuluu palvella minua. Palvoa minua. Olla nöyrä. Kuuliainen. Minä olen kaiken kokenut ja kärsinyt. Niin sinä kuin koko muu maailma, olette koko maailma velkaa minulle. Aina. Iäisesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti